Kollegan Gert-Jan har några dagar sneglat på något suspekt som hänger utanför en restaurang nära kontoret. Idag slog vi slag i saken och tillsammans med kollegan Koen trampade vi över för att ta reda på vad som egentligen hänger där.
Torra o platta saker var det, men helt klar var det både hund och fågel som hängde i stången. Vi har lite problem att hitta den där julskinkan på 12kg, så kanske detta skulle vara ett alternativ till julbordet? H. Robert


2 kommentarer:
Nästan så i vattnas i mun !!
God Jul på er allihopa!
Jag föredrar nog Atrias Grillänk, men det är klart gäller det liv o. död så...
Mvh, Jonny
Ps, snöföre på Karperövägen idag
Skicka en kommentar