söndag 11 oktober 2009

Sen igar kvall framme i Manilla. Lite trangt pa vagen, men det gar an.
Varre ar det dock i Baguio darifran vi akte i tisdags. Dar ar vagarna bortspolade eller vattenfyllda. Vi akte i grevens tid darifran. Tillbaka till Shanghai i morgon. H. Robert

2 kommentarer:

J-E moffa sa...

Suck! Läser på filippinska nyhetssajten "Star" att 54 people begravdes bara i Baguio just den 10 oktober när gyttja sköljde över vägen där ni förmodligen precis passerat. Antar att vi får en sammanfattning när ni väl är hemma i Shanghai igen.

Anonym sa...

Vi kom hem igår kväll lyckligt en trevlig o minnesvärd resa hade vi lite ombyte med 30 gr varmt till 5 minus här annars som för hoppas nikommer lyckligt till SHANGHAJ HÄLS. HEMIFRÅN!

 
Site Meter