söndag 4 oktober 2009
Baguio, The Manor Camp John Hay hogt uppe i bergen. Allt val, anlande hit 6 i morse. Lite regn pa sistone, 513mm pa senaste 24h. Snart kommer Parma igang pa riktigt.
Upplagd av
Shanghajarna
kl
11:31
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar