onsdag 7 oktober 2009

Efter nagra dagar uppe i Baguios regniga berg kom vi antligen till stranden. Pga Parma eller "Pepeng" fick vi andra vara reseplaner och aka soderut. Det var har vid Subic Bay som 7de flottan i US Navy var placerad tills 1992. Man ser tydligt att omradet ar byggt for militara andamal. H. Shanghajarna

1 kommentar:

Jan-Erik Moffa sa...

Om Ed fortsätter gräva lär han väl komma upp någonstans i Karperöfjärden ifall inte Steinitarn tar honom vill säga.

 
Site Meter