onsdag 7 oktober 2009
Efter nagra dagar uppe i Baguios regniga berg kom vi antligen till stranden. Pga Parma eller "Pepeng" fick vi andra vara reseplaner och aka soderut. Det var har vid Subic Bay som 7de flottan i US Navy var placerad tills 1992. Man ser tydligt att omradet ar byggt for militara andamal. H. Shanghajarna
Upplagd av
Shanghajarna
kl
09:33
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

1 kommentar:
Om Ed fortsätter gräva lär han väl komma upp någonstans i Karperöfjärden ifall inte Steinitarn tar honom vill säga.
Skicka en kommentar