Sent om sider meddelar vi att sidan tar paus över sommaren men lär återkomma så fort familjen återvänder till det stora landet i öster. Sisådär mot slutet av augusti om allt går som planerat...
Trevlig sommar!
Önskar Sofia, Robert och barnen
lördag 25 juli 2009
Sommarlov!
Upplagd av
Shanghajarna
kl
01:47
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar