onsdag 8 juli 2009

En stad i Kina. Inte Beijing, men...

Tips 2: varmt stalle. Kallas for en av dom "three owens" langs med Chang Jiang floden. H. Robert

Uppdatering. Bilden kom inte med i första försöket. Provar på nytt nu på torsdagen när jag är tillbaka i svala Shanghai.

4 kommentarer:

Moffa sa...

Det syns ingen bild på bloggen men det torde vara Nanjing du besökt. Staden där japsen tog kål på stor del av invånarna härförleden.

Nonni sa...

Märks et du er på na galilei, strax du lämna eismänd :)

Robbi sa...

Joo, sidu ha vaal så rastlös tå a er eismänd. Bara 8 da kvar, så hä er ti pass åpåå nu. Vi råkas vel på Bontniacyklingen?

Nonni sa...

Njaa, hä ingar int i planerna. Int i år iaf. Nå, om du hittar en bra´n ped åt me, såtåså.

 
Site Meter