Tips 2: varmt stalle. Kallas for en av dom "three owens" langs med Chang Jiang floden. H. Robert
Uppdatering. Bilden kom inte med i första försöket. Provar på nytt nu på torsdagen när jag är tillbaka i svala Shanghai.
onsdag 8 juli 2009
En stad i Kina. Inte Beijing, men...
Upplagd av
Shanghajarna
kl
19:49
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
4 kommentarer:
Det syns ingen bild på bloggen men det torde vara Nanjing du besökt. Staden där japsen tog kål på stor del av invånarna härförleden.
Märks et du er på na galilei, strax du lämna eismänd :)
Joo, sidu ha vaal så rastlös tå a er eismänd. Bara 8 da kvar, så hä er ti pass åpåå nu. Vi råkas vel på Bontniacyklingen?
Njaa, hä ingar int i planerna. Int i år iaf. Nå, om du hittar en bra´n ped åt me, såtåså.
Skicka en kommentar