Hälsningar från Karperö!
Om någon vill se familjefotografier och en massa annat intressant så rekommenderas varmt min broder Jakobs superba fotobloggsida på www.jakobgranqvist.com/blog (finns även en äldre blogg som länk från sidan där det finns härliga bilder att njuta av)
Där är fotografen att anlita! Än så länge finns han i Finland men hemorten annars Stockholm.
Snart blir det Kina igen för oss...
/Sofia
onsdag 5 augusti 2009
Shanghajar på sommarbete
Upplagd av
Shanghajarna
kl
01:55
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
Tack Edgar för att vi fick lära känna varandra denna sommar (Judith o Eric är ju våra bekantingar från förr...)
Jätteduktig är han.. Hmm, sist jag sag honom var han bara en tvärhand hög.. ;-) Hälsningar fran nästkusin Sophia!
Skicka en kommentar