onsdag 5 augusti 2009

Shanghajar på sommarbete

Hälsningar från Karperö!
Om någon vill se familjefotografier och en massa annat intressant så rekommenderas varmt min broder Jakobs superba fotobloggsida på www.jakobgranqvist.com/blog (finns även en äldre blogg som länk från sidan där det finns härliga bilder att njuta av)
Där är fotografen att anlita! Än så länge finns han i Finland men hemorten annars Stockholm.
Snart blir det Kina igen för oss...
/Sofia

2 kommentarer:

Moffa sa...

Tack Edgar för att vi fick lära känna varandra denna sommar (Judith o Eric är ju våra bekantingar från förr...)

Anonym sa...

Jätteduktig är han.. Hmm, sist jag sag honom var han bara en tvärhand hög.. ;-) Hälsningar fran nästkusin Sophia!

 
Site Meter