Kan man tänka sig.
Inte trodde vi att jul-Kalle Anka skulle visa sig denna julafton. Men, klockan 22 ringde skypetelefonen och vad kom då om inte en hel timmes traditionell TV direkt från svt, förmedlat via Terjärv. Det går att kringgå svårigheterna om man bara tänker till litet. Bra ljud och förvånansvärt bra bild.
Enda skillnaden var att vi var mätta i magen, normalt brukar vi vänta på mat under KalleAnka timmen. Så nu blev aftonen nästan normal i alla fall.
Hej så länge/Sofia
torsdag 25 december 2008
Och jul-KalleAnka
Upplagd av
Shanghajarna
kl
17:44
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Där ser man. Undrens tid är inte förbi. Nöjet att ha er alla och Småbönders-fammo o moffa med oss på julafton var helt på vår sida.
...och "faffa" skulle det förståss stått ovan. Men å andra sidan la han sig tillsammans med Edgar tidigare än ni andra som tydligen förvillade mig.
rolit att ni fick se kalle ankka. hoppas ni har fortfarande bra där.
Skicka en kommentar