Idag besöktes stadens ökända copymarket i källaren på Sience and Technology Center. Alla möjliga märken till rejält rabbaterade priser. Bjud 30% av vad som begärs och det blir affär.
Här testar far hur bra han passar i fd kinesika kejsarens mössa. Undras just om den är orginal eller en efterapning.
Mamma hon föredrog Dolce & Gabbana jeans. Eri braaein färgo?
I söndags var det det akrobatik på programmet. En förevisning som alla borde se. "Miss this and you miss Shanghai" är deras slogan. Som mest var det 8 motorcyklar inne i kulan.
Annars är julförberedelserna i fullt gång. Ganska lika som där hemma, men ingen skinkadoft i huset för den köptes färdigt stekt. Granen stals ej ur grannskogen detta år.
En riktigt god jul åt er alla. Hej hej Robert.
tisdag 23 december 2008
Hälsningar från copymarket dan före dopparedan
Upplagd av
Shanghajarna
kl
20:07
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Hä va bra en färgo o grannen mysso. God Jul och Gott Nytt År åtär allihopa. Önskar Maku o. Tina med familj.
Skicka en kommentar