tisdag 23 december 2008

Hälsningar från copymarket dan före dopparedan

Idag besöktes stadens ökända copymarket i källaren på Sience and Technology Center. Alla möjliga märken till rejält rabbaterade priser. Bjud 30% av vad som begärs och det blir affär.
Här testar far hur bra han passar i fd kinesika kejsarens mössa. Undras just om den är orginal eller en efterapning.






Mamma hon föredrog Dolce & Gabbana jeans. Eri braaein färgo?








I söndags var det det akrobatik på programmet. En förevisning som alla borde se. "Miss this and you miss Shanghai" är deras slogan. Som mest var det 8 motorcyklar inne i kulan.




Annars är julförberedelserna i fullt gång. Ganska lika som där hemma, men ingen skinkadoft i huset för den köptes färdigt stekt. Granen stals ej ur grannskogen detta år.
En riktigt god jul åt er alla. Hej hej Robert.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hä va bra en färgo o grannen mysso. God Jul och Gott Nytt År åtär allihopa. Önskar Maku o. Tina med familj.

 
Site Meter