lördag 20 december 2008

Julbesök från Tomteland

Nu ska det nog bli jul i huset. Fammo och faffa har kommit. Kappsäckarna blev godkända på flygfältet i Kronoby, men det var på nåder. Mycket övervikt pga diverse ostar och andra delikatesser. Men incheckningspersonalen var väl på julhumör, så allt som packats ner kom också fram till slutdestinationen Seasons Villas. Och det är vi glada för.
Nu har det gått ett dygn, Edgar har legat slapp och slak i magsjuka, så få se om vi får en repris på julen hos Granqvists för ett antal år sedan då alla låg och kräktes på juldagen.

Idag gäller det att få fart på aktiviteterna, massage till att börja med så de kommer igång efter resan.

Här framme efter lång flygtur med Finnair.








Men Maglev tåget mot Seasons Villas.







Och snabbt gick det!








Mera efter hand. Hej från Sofia och hela Svartsjögänget!

7 kommentarer:

Anonym sa...

rolit ti si bildä åv är tå ni ha komi fram :)

Anonym sa...

Bra o sij ett ni ha komi fram. All platsä på bildä siir naveg bekant ut o :)

Anonym sa...

Ja o tack för presenten :)

Anonym sa...

Hä er muchi Svarsjöar i Kina nu:)
Siir ut som reiso tii for som på rels,så bra så!

Anonym sa...

Sii till så int di fåår na muul o klövsjuka eldä fogelinfluenssa, vi har int så mang granno kvar...
Ha en trevlig jul ö Hans o Heidi

Anonym sa...

tack så mytsi fö presenterna!

Anonym sa...

Ha ni en trevlig jul också. Vi ska nog försöka sköta om oss ännu allt okey.HÄLS.EOR.S

 
Site Meter