Edgar har hittat Aladdinchokladen, och tänk, den passade i hans mun också!
Men sen kom det mest spännande, tomten. Och nog syntes det att det var en Kinatomte alla gånger! Tyst var han, men stark, för han orkade bära många presenter.
Det var svårt att veta om man skulle våga annat än att sitta andäktigt och se på.
I år var inte moffa med och dansade med tomten, så vi fick rycka in i stället. Och det gick ju bra det med!
Julmiddag med skinka och lax och köttbullar och annat gott. Hemgjord morotslåda och kålrotslåda (som nog inte var gjord på kålrötter med det som liknade kålroten mest. Man tager vad man haver.)
Ha en fortsatt god jul alla! /Sofia och gänget
torsdag 25 december 2008
Julafton på Seasons Villas
Upplagd av
Shanghajarna
kl
07:03
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
God Jul Och Gott Nytt år 2009!
Trevliga bilder av ert julfirande...
önskar: Sillanpää`s från Öja
Skicka en kommentar