Jag fick av någon konstig anledning inspiration att gå runt och fotografera vad vi gjorde ikväll och sen sätta ihop ett collage. I samma svep kom några andra diverse bilder med också.
Superdålig bilkvalitet tack vare Nokia, men man ser iaf vem som är på bilden. Jo, om ni undrar så är det mitt första bildcollage på datorn så man får väl kalla sig nybörjare.
Kanske lite svårt att se, men den skarpögde kan se att det mörka uppe till vänster ska föreställa Shanghai-Lujiazui (finanskvarteret) sett från 46:te våningen en lördaskväll.
Doktorn hälsar att hon har dåligt samvete för att hon inte rapporterat på länge.
H. Robert
måndag 23 november 2009
I give you the Svartsjo's family
Upplagd av
Shanghajarna
kl
19:30
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
3 kommentarer:
Man får nog så dryft efter er när man ser bilderna annars sig likt med mörka o regniga dagar men snart börjar advent ljusen brinna ojulen närmar sig o vi får ljusare tider. HÄLS. härifrån till er alla!
Måste väl bli mängdrabatt när far och son kan sitta tillsammans i barberarstolen.
Snart kommer snön, sen julen o ljusen och vips så är mörkret borta.
Vet inte riktigt hur han barberaren resonerade, men rätt billigt blev det. 2€ om jag minns rätt. Tror att största personliga insatsen stod jag för när jag höll i Edgar.
Skicka en kommentar