Efter en fridfull förra helg var det nu dags med lite mera högljutt nöje.
Sagt o gjort. Först kollade vi lite google maps och sen kastade vi oss i Buicken och körde nordväst (Inner Elevated road, Norh-South Elevated road, Mid Elevated road, A12 Expressway, A30 Elevated road). Efter 1h o 30 min inklusive lite felkörning och lite bråk med parkeringsvakter var vi framme vid banan.
Fin bil eller vad? Menar förstås den blåa Buicken...
Här bakom huvudläktaren skaffades biljetter. Årets strategi var att vänta, vänta och vänta tills priset kommit ner. Vi har liten budget denna gång´.
Vi hamnade att vänta så vi missade första 30 min av loppet. Då var priset ungefär en 1/10 av det normala så då slog vi till. Hmm...man kan ju undra om inte snålheten bedrog visheten denna gång.
Här på bild syns 2 sorts folk, svartbörssäljare och köpare. Det gick hett till. Mitt i allt biljetthandlandet så kom 2 ljushåriga, en hon och en han fram, och ville sälja biljetter. Dom stack direkt efter vårt bud, och mumlade något åt varandra att "ei ne millään saa A katsomon lippuja niin halvalla". Tänka sig vad svartabiljettsförsäljningen har brett ut sig!

Puss på dig. Undrar just om du kommer några flera gånger på F1 lopp?

Lätt regn tävlingen igenom. Tror att Schumacher skulle önskat lite mer för han fick inte riktigt fart på sin Merca. Han kom 10:a. Michael är helt enkelt för fet o tung numera för att klara sig.
Vår Heikki han pressa på med Lotus men orkade inte högre är 14 plats denna gång. En Williams slog han, men det var vält inte pga farten utan mer av tur.
Sagt o gjort. Först kollade vi lite google maps och sen kastade vi oss i Buicken och körde nordväst (Inner Elevated road, Norh-South Elevated road, Mid Elevated road, A12 Expressway, A30 Elevated road). Efter 1h o 30 min inklusive lite felkörning och lite bråk med parkeringsvakter var vi framme vid banan.
Fin bil eller vad? Menar förstås den blåa Buicken...
Vi hamnade att vänta så vi missade första 30 min av loppet. Då var priset ungefär en 1/10 av det normala så då slog vi till. Hmm...man kan ju undra om inte snålheten bedrog visheten denna gång.
Här på bild syns 2 sorts folk, svartbörssäljare och köpare. Det gick hett till. Mitt i allt biljetthandlandet så kom 2 ljushåriga, en hon och en han fram, och ville sälja biljetter. Dom stack direkt efter vårt bud, och mumlade något åt varandra att "ei ne millään saa A katsomon lippuja niin halvalla". Tänka sig vad svartabiljettsförsäljningen har brett ut sig!
Puss på dig. Undrar just om du kommer några flera gånger på F1 lopp?
Lätt regn tävlingen igenom. Tror att Schumacher skulle önskat lite mer för han fick inte riktigt fart på sin Merca. Han kom 10:a. Michael är helt enkelt för fet o tung numera för att klara sig.
Vår Heikki han pressa på med Lotus men orkade inte högre är 14 plats denna gång. En Williams slog han, men det var vält inte pga farten utan mer av tur.
H. Robert

1 kommentar:
Vi såg på tv skåda nog om vi sko fo si är RONNY O ÅSA var här skulle o se revyn på kvällen häls.från KVÄNBACKA!
Skicka en kommentar