måndag 15 februari 2010

Gott nytt år fran Malaysia

Edgar på väg från Kuala Lumpur till Langkawi.
I skrivandets stund redan framme vid poolen o beachen. H. Robert

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni har en skön semester i Langkawi,det var varmt när jag var där för 14 år sen,exakt den här tiden på året!!
Skulle varit skönt att vara där nu istället för här i snön!!!!
Mormoster

 
Site Meter