Edgar på väg från Kuala Lumpur till Langkawi. I skrivandets stund redan framme vid poolen o beachen. H. Robert
1 kommentar:
Anonym
sa...
Hoppas ni har en skön semester i Langkawi,det var varmt när jag var där för 14 år sen,exakt den här tiden på året!! Skulle varit skönt att vara där nu istället för här i snön!!!! Mormoster
1 kommentar:
Hoppas ni har en skön semester i Langkawi,det var varmt när jag var där för 14 år sen,exakt den här tiden på året!!
Skulle varit skönt att vara där nu istället för här i snön!!!!
Mormoster
Skicka en kommentar