söndag 21 februari 2010




E o E halsar fran KL.

2 kommentarer:

FAMMO sa...

Undrar nog var pojkarna är vilka höga hus det är ha in så bra häls. från oss hemma från en kall o snöig FINLAND!

Unknown sa...

Hej!!
Tack för ett jättetrevligt brev i
dag,nu ser vi fram emot sommaren,fast den verkar väldigt långt borta just nu..

Mormoster

 
Site Meter