E o E halsar fran KL.
Undrar nog var pojkarna är vilka höga hus det är ha in så bra häls. från oss hemma från en kall o snöig FINLAND!
Hej!! Tack för ett jättetrevligt brev i dag,nu ser vi fram emot sommaren,fast den verkar väldigt långt borta just nu.. Mormoster
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Undrar nog var pojkarna är vilka höga hus det är ha in så bra häls. från oss hemma från en kall o snöig FINLAND!
Hej!!
Tack för ett jättetrevligt brev i
dag,nu ser vi fram emot sommaren,fast den verkar väldigt långt borta just nu..
Mormoster
Skicka en kommentar