lördag 30 augusti 2008

Välkommen tillbaka

Nu har dom flesta återvänt från semestern och vardagen tar vid. För att komma igång mjukt hade dom ordnat en välkomstfest åt oss idag på områdets klubbhus.
Det var Thailändsk mat o dans på programmet.
Här Judith med sin kickbike på väg till festen.





Här försöker sig kinesiskorna på någon thaidans (musiken lät mera turkisk faktist) och det gick väl ganska så bra, men kändes lite kopierat i alla fall.






Kocken kollar runt om gästerna är nöjda med maten.









En annan sak som festades idag var Shanghai World Financial Center. Den invigdes formellt idag. Vi var inte på besök, men ska nog inom det närmast ta en titt. Kanske Jonas o Linda följer med då... Världens högsta utkiksplats.





Glömde visa Judiths lärare i gårdagens inlägg.
Alltså, "I give you Mr Dixon!".
Hej då, R.

4 kommentarer:

JonasG sa...

Vi ser fram emot besöket i den nya skyskrapan. Kanske ser man ända bort till Yokohama, där de hörde hur han jama?

Shanghajarna sa...

Hoppas det är öppen terass där uppe...Ska bli kul!

Anonym sa...

Bra att ni kom lyckligt fram.Lycka till barnen med skolan!Var till JYVÄSKYLÄ i helgen o hälsa på grannarna M o P hade det rigtigt trevligt en annorlunda VENEZIAD kväll.HÄLS. Faffa o fammo!

Anonym sa...

Ni verkar va i full gång med Kina-livet igen. Ska bli spännande att besöka er om bara några veckor! Världens högsta utkiksplats är ett måste! Även för de med höjdskräck...

 
Site Meter