Hej LobentDu tyks vara i Shanghai återigen.Hallen i bakgrunden e ju World Expo Cultural Center, eller ???Men i vilket hus du finns er svårare att säg
Bra Nonni. Huset jag finns i är Kina Paviljongen. Nu tillbaka i Karperö igen och återgår till snöskottningen.
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Hej Lobent
Du tyks vara i Shanghai återigen.
Hallen i bakgrunden e ju World Expo Cultural Center, eller ???
Men i vilket hus du finns er svårare att säg
Bra Nonni. Huset jag finns i är Kina Paviljongen.
Nu tillbaka i Karperö igen och återgår till snöskottningen.
Skicka en kommentar