tisdag 25 januari 2011

25012011323.jpg

Någon som vågar sig på en gissning var Lobent håller hus?

2 kommentarer:

Nonni sa...

Hej Lobent
Du tyks vara i Shanghai återigen.
Hallen i bakgrunden e ju World Expo Cultural Center, eller ???
Men i vilket hus du finns er svårare att säg

Robert sa...

Bra Nonni. Huset jag finns i är Kina Paviljongen.
Nu tillbaka i Karperö igen och återgår till snöskottningen.

 
Site Meter